Dagens tacksamhetslista

image50

Ungefär så här var kvällen igår. Inte konstigt att man kommer ut på matrast först vid 19.45.
Hörde på P3 nyss där reportern läste upp sin tacksamhetslista för dagen, så här kommer min.
 
Jag är tacksam för:

1. Sixten mår lite bättre idag och inte kräkts upp allt jag har försökt ge honom.
2. Att det är helg imorgon och att hela familjen får umgås tillsammans.
3. Solen skiner.
4. Att Sixten lade sin näsa mot min hals och somnade så, precis som när han var liten bebis.
5. Att jag fått avreagera mig för Anna om gårddagens slit på jobbet.

Observera att dagens tacksamhetslista ska hadla om vardagliga saker och inte om typ världsfreden eller dylikt.


  

Kommentarer
Postat av: Elin

Tävling, Kolla bloggen !

2008-04-18 @ 14:11:31
URL: http://www.elindavidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0