Små meddelanden

Mina två kärlekar har lämnat varsitt meddelande till mig, ni kan ju gissa vem som har lämnat vad :-)

       

Har upptäckt att vi inte behöver någon pappersstrimlare (eller vad det heter, en sån där som strimlar hemliga papper) eftersom vi har en självgående sådan. Helt otroligt vad snabb han är och varenda liten pappersbit ska in i munnen, inte konstigt att han är lite pruttig ibland eftersom han nog har pappersmassa till en hel kartong med A4-ark i tarmarna.

Blev lite nostalgisk när jag läste Spiros och  Emmas  förlossningsberättelser att jag var tvungen att titta på gamla foton av Sixten. Man skulle inte kunna tro att det är samma unge om man inte visste bättre.

image20

Sixten tre månader

image21

och Sixten tio månader.

För att återknyta till papperstuggaren så är det inte det enda han har gett sig på. Så här ser nedersta trappsteget ut nu för tiden. Blir svårt att förklara för bovärden hur bitmärkerna kom dit.

image23


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej igen. Har startat en blogg jag nu oxå. Får se hur det går:-) Kul å prova iallafall. Sköt om er. Kram

2008-04-16 @ 22:22:02
URL: http://helgumvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0