Mer jul, jag vill ha mer jul... dvs SNÖ

Sixten har upptäckt en ny sak man kan göra för att slippa sova-låtsas att mammas hår kittlar en i näsan. Ja, brist på fantasi det har han ju inte iallafall. Idag hade jag en riktigt slitig dag på jobbet, usch allt segade och läkarna upplyste mig inte om något de hade planerat för våra stackars patienter. Skit kul, helst när de undrar varför inget händer, hm, kanske för att jag INTE VISSTE att hon skulle hem om det svaret var ok, eller att hon skulle på lungröntgen.  Men det bästa med mitt jobb är att imorgon är en annan dag och då kanske allt bara flyter på.

Såg så härlig bild på lillsyrrans blogg och läängtar "hem", få se om vi har pengar nog att komma till påsk, ser inte ljust ut för tillfället... Här infinner sig inte riktigt julstämningen, kan bero på de 3 plusgraderna vi envist har och snön vi INTE har *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0