Stånk och stön.

Mäklaren ringde idag och vi får huset om vi vill, men Ante vill inte prata om det idag utan ska fundera tills imorgon. Han har fått en släng av kalla fötter, medans jag är genomförkyld. Ögonen bara rinner och svider vilket jag har turen att råka ut för varenda gång jag blir förkyld. Man känner sig inte alltför fräsch och pigg när det ser ut som om man har gråtit i en veckas tid. Sixten är så söt, idag försökte han sätta sig på en traktor-i en bok. Han blev smått frustrerad när han inte fick in foten. Lillstackaren är också snorig, idag var han så trött så han tog min hand och gick till vällingskåpet och pekade. Sen när Ante la honom i sängen, drog han bara upp täcket, vände ryggen till och somnade.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0