Hemma med kliande minnen :-)

Nu är vi tillbaka efter lite semester, är så skönt att bli lite ompysslad ett tag. Vad är all inclusive (eller all inclosed som mamma säger) mot att flytta hem ett tag? :-)

Jenny och Dan(iels) bröllop var en hejdundrandes fest och uppbjuden till dans blev jag med. Fast eftersom 80-plussaren kunde det där så var jag tvungen att tacka nej, då jag har svårt för att inte få styra utan bara följa. I nästa liv ska jag bli en prima ballerina men i det här så får jag nöja mig med höger-vänster dans :-)

Vi ska kolla på film för en gångs skull och jag känner hur stressen ligger på så jag tänkte bara lägga upp lite bilder på smått och gott.


 
Sigge och Alfons på Arlanda, tacka gud för lekhörnan!



Sixten semesterfirar med en hårt arbetande morfar och mormor.





Jenny och Daniels bröllop i Kiruna kyrka.



Vi blåste såpbubblor istället för slängde gryn.



Så fina och jag (vi) saknar er redan jättemycket, måste träffas oftare. Vem vet nästa gång kanske det är våran tur, eller hur Danne? :-)



Sixten och jag på Arlanda på väg hem, kolla in Sigges blick :-)

Önskar att man alltid hade en stenkast bort till alla vänner och barn...Puss på er för ni är guld värda allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0