Myggisar

Det första som hände när vi klev av på flygplatsen var att en mygga landade på min arm, då vet man att man har kommit rätt. Är så jätteroligt att vara tillbaka igen, märks att Sixten har blivit större för allt är tusen gånger lättare nu än i påskas när vi var här. Han är inte inne i en lika känslig period utan nu går det lika bra med mommo som med mamma. Igår var jag ut en sväng med brudarna och käkade, vi tänkte vi skulle fira Jenko lite innan hon bliren ärbarkvinna (tillskillnad från oss andra syndiga ickeoskulder) :-)   
Är så roligt att träffa alla igen, man inser hur mycket man tycker om alla och hur mycket man har saknat dem, synd bara att man inte har obegränsad semester...och att vädret kunde vara liite bättre.


       


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, det är så roligt å träffa er igen å sixten. Han är såå söt och stor har han blivit. Hehe..ja, han är verkligen inte blyg! Förstår att det är skönt. Hoppas du hade kul ute med dina kompisar igår. Tack, ja hon är som yrväder s Kram

2008-07-02 @ 18:40:48
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur har ni det i Kiruna, jag längtar efter en uppdatering och så vill vi veta när ni kommer och hälsar på, snart hoppas jag!!!!!!!!!!!!!! PUSS

2008-07-08 @ 13:12:53
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Emma

Hello!!! Ni får gärna komma hit mellan 23-25/7, Danne jobbar ju men det kanske inte gör något? han slutar halv fyra om dagarna, sen har jag ett extrapass på fredagkväll, börjar vid 13.30 men lämnar av minna hos mamma vid 12. Ni får känna efter vad ni vill göra och kommer ni "tidigt" den 23:e så har vi ju i alla fall två heldagar tillsammans :) KRAM ps. hälsa Kirunaaa

2008-07-13 @ 13:42:20
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0