Pruttkonster

Innan jag fick barn trodde jag att bebisar luktade gott, nu vet jag att de inte gör det! Sigge har utvecklat äggfisarna till en konst. Tror inte jag vet någon som har så efterhägsna fisar som han, de sprider sig över en radie på säkert 5 meter. Sen är de inte några små pysar heller utan riktiga brakare. Fast det är mest synd om Ante som får skulden varenda gång våran oskyldige son pruttar. Helt otroligt att någon som är så liten kan fisa så högt!

Igår var Lena, André och Noah här. Så roligt att se de små tillsammans och hur de BARA vill ha de sakerna som den andre har, sen så fort de får det ska de ha nästa sak osv. Idag spöregnar det så vi får se vad vi hittar på för något. Just nu känns det som om det bara blir en mysardag hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0