Skofetisch?

Det blev en sulky till Sigge idag, samt lite kläder till mamma och pappa och Sigge. Samt ett par solbriller till Sigge, ska fota och lägga upp en bilder på dem.  Vi fick sällskap idag av André och Noah. Så jag var ensam mamma med två pappalediga så det var inte dåligt :-) Tycker annars man är omringad av mammor bara. Sigge hittade sitt favoritställe iallfall-skoaffären. Han var inte still en sekund utan kröp omkring bland alla hyllor, slog på speglar och snodde skor. Så det var ett heltidsjobb att försöka hitta ett par skor till Ante. Efter ett tag gav vi upp och började följa spåren av honom, han lyckades krångla av jackan längst vägen så det var bara att börja plocka upp efter honom innan vi  hittade busungen långt ifrån vart vi hade satt ner honom. Det är glid på den rumpan! Ante kollar hockey och favoriten Douglas Murray och jag funderar skarpt på att gå och lägga mig. Jobb imorgon igen, 8-16 som ambulansmottagare. Känner att min stressnivå är vid fotknölarna så vi får väl se hur dagen blir.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Tack för din kommentar! Tanken har slagit mig att det kan vara mjölkproteinet, men då vissa kvällar kan vara bra så vet jag inte? Men samtidigt vore det ju värt att prova... Har iaf inte provat med ersättning än för jag tror inte att hennes skrik grundar sig på hunger. Men vad är det som innehåller mjölkprotein? Det är väl i stort sett alla mjölkprodukter å det gäller ju även laktosfria grejer, är ju två helt olika saker, eller hur?
Skönt att höra att det ordnat upp sig för er iaf!

2008-05-15 @ 09:23:07
URL: http://elinedholm,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0