Skumma bananer

Vet inte om det är jag som är dum och inte fattar var man hittar saker nu när de har bytt domän (eller vad det nu är) på bloggen. Men mamma och syran påstår att de har skrivit till mig men jag hittar det inte, kan vara mummybrain som spökar igen :-) Igår fick jag träffa sötlökarna Emma och Danne, men inte lilla Minnnis, fast henne får jag träffa snart *längtar*, ska bli så spännande. Håller med Emsan att det är så roligt att se hur olika barnen är och vad häftigt det är att se mixen av föräldrarna och att varje barn är så unikt (och vuxna för den delen). Sigge + Emma = sant




Efter allt trevligt, åkte jag och jobbade-lagom roligt. Trodde inte småbarnsföräldrar kunde försova sig, men det kan man tydligen upptäckte jag imorse när jag vaknade tio minuter innan jag började jobba. Så det var bara att hoppa i kläderna och borsta tänderna och ge sig i väg till jobbet, men kuddmärkern kvar på kinden. Sigge den lilla fisen låg fortfarande och sov så sött. De första timmarna på jobbet såg jag suddigt och var helt snurrig i huvudet innan kroppen vaknade till ordentligt, kände nästan hur jag fortfarande sömndreglade och halvskelade. Så de första patienterna jag hade måste trott att jag varit på en hejdundrande fest kvällen innan, när jag kom med håret på ända och sminket på sniskan :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi, vilka fina bilder, ska lägga upp mina med när kameran återfås!! Saknar er och Siggis!!

2008-05-18 @ 20:01:16
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Lindakott

Emma: Visst är dom :-) Ni är så söta båda två!

2008-05-18 @ 20:06:07
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Spiro

Åh, så avis jag blir! Vill oxå gå på barn+mamma-dejt! Fina bilder, så långhårig Emma blivit!

2008-05-18 @ 21:12:49
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Lindakott

Ja, du är välkommen hit när du vill bara du tar med dig Alexander så vi får sniffa bebis :-) Ja, Emsan är en riktig harddrocker brud :-)Lite permanent på det håret och hon hade kunnat ställa upp i team cans :-)Jag är bara avundsjuk för att jag inte hade kunnat ha så långt hår ;-)

2008-05-18 @ 22:28:37
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: emma

Hahahaaaa, jag vill hellre vara med e-type och the puddels, "fiiiiiireeee" a la hårdrocks jättehög tonart. Jag älskar att gosa med mina bästisars ungar, puss och kram och a lot of löööve

2008-05-19 @ 20:52:43
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0