Burning down the house

Det går maginfluensa på förskolan, kul...Det är inte riktigt läge den här veckan då Ante jobbar eftermiddag och jag har slutbedömning av min student imorgon och medarbetarsamtal på torsdag. Med tanke på den kassa lönen jag fick den här månaden passar det inte heller in med en VAB dag, det märks verkligen att man jobbar 75%. När ska man bli rik egentligen? Ante väntar på alla miljoner han ska vinna på tipset, men än har svenska spel inte ringt, fast Ante har alltid en teori till varför de inte har ringt just den dagen (att han inte har vunnit finns aldrig med i hans resonemang).

Idag hade vi brandövning på jobbet och det var riktigt kul att släcka bränder och träna på att "rädda" alla ur ett brinnande rum. Med tanke på att jag hittades sist och troligtvis hade avlidigt för länge sedan om det var riktig rök och inte "krogrök" visar hur duktiga vi var :-) Men det är alltid kul att gå på utbildning och träffa arbetskompisarna "utanför" jobbet.

Uppdatering gällande huset: Vi ska på en till visning av det på fredag förhoppningsvis, då det inte var det lättaste att få en uppfattning i kolmörkret som är vid 17.30-tiden numera. Smarta mäklare...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0