Uppdatering

Ha, rekord...igår fick jag bara ett nytt bitmärke! Det verkar som om frustrationen börjar lägga sig lite nu för vårat vilddjur. Det kanske är så att han får lite mer stimulans nu när han är frisk och går på dagis igen. Igår hade han och en annan kille byggt en koja som de busade i och idag hade han inte ens tid att vinka till mig. Känns skönt att han börjar komma in verksamheten på att helt annat sätt och är accepterad av de andra barnen. Min största oro just nu är att han ska bli alldeles till sig och bita någon av de andra barnen. men vi har förvarnat dagisfröknarna så de vet. Än så länge har han inte bitit någon annan än sina föräldrar och jag håller verkligen tummarna för att han ska sluta snart.

Idag ska vi åka och titta på ett hus, mina förväntningar är inte så där jättestora med tanke på våra tidigare husvisningar, men vem vet...det här är kanske vårt framtida hem. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0