Joo...

Dagis går bra, vi är inne på andra inskolningsveckan nu. Idag var det första gången som han blev ledsen där. Enligt Patrik (dagisfröken) blev han lite avis när en annan kille blev lite ledsen när hans föräldrar lämnade honom och Patrik tröstade honom (den andra killen). Så den här gången blev han överlycklig när ante kom och skulle hämta honom. Men det är lite roligt att Sigge har valt ut "sin" fröken. Själv har man jobbat och efter tre underbara dagar tillsammans med grabbarna var det en låååång dag på jobbet innan jag fick komma hem och pussa dem igen. Sigge har lagt till med ett nytt skratt, det är ett mellanting mellan "he,he" och falsettskrik-det ni! Just nu är han som en svamp och suger i sig ALLT man säger och försöker härma. Börjar inse att mina jobbarkompisar här rätt när de säger att alla åldrar är härliga och underbara, för just nu är Sixten världens underbaraste unge (känns som om jag har skrivit det här några gånger tidigare)  min enda önskan just nu är att han ska sluta klättra på ALLT som går (och inte går) att klättra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0