Pussel

Nu börjar pusslandet...Inse vilket jobb det är att pussla ihop tre scheman, Antes, mitt och Sigges. Nu saknar man verkligen mommo eller fammo eller någon annan som kan rycka in emellanåt. Första krisen har redan kommit när Antes chef helt plötsligt beståämde att Ante skulle byta skift och jag redan hade lagt mitt schema efter hans. Så nu har jag tre kvällsturer att byta bort och en helg fick jag ta semester. Det är en riktig balansgång.

Idag var Sixtens första inskolningsdag och det gick jättebra. Han har en kille som skolar in honom-Patrik och han pratar RIKTIG kalmaritiska, vilket innebär att Sigge kommer hoppa över alla r när han börjar prata. Just nu är allt så spännande så inskolningen kommer nog att gå bra, men bakslaget kommer nog senare när han inser att han kommer vara ensam där och när allt inte är lika nytt längre.

Fast det känns i hjärtat, det gör det...

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej små pyren!!! Såg att du hade ringt, vi kom ju hem från sthlm igårkväll så jag orkade inte ringa upp. Nu är jag hemma med sjuk Minna.... Hur är det med allt? börjar ni bli sugna på en visit? PUSS å KRAM

2008-09-15 @ 12:03:24
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är lugnt! Väntar på spänning på bröllopsberättelsen! Här är allt bara bra, vi ska försöka kika förbi när ante börjar casha in lite penger i hushållet :-)

2008-09-15 @ 18:07:39
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0