happy new year, eller...?

Då var 2008 över och 2009 påbörjat, undra vad det här året har med sig? Bra saker hoppas jag...Jag blir alltid lite vemodig på nyårsaftonen. Det här året hann jag inte bli det med tanke på att jag jobbade till 23 (fast fick gå hem tidigare) och sen ringde mommo, duschade och vips var det tolvslaget. Sixten sov som vanligt genom hela spektaklet, han skulle nog kunna sova genom ett krig. Är det bara jag som får lite olust känslor av alla fyrverkerismäller? Jag drar alltid paralleller till krig och att den bästa tiden att skjuta någon är på nyårsaftonen på tolvslaget för ingen kan särskilja skottet från allt annat. Snart kommer mamma och resten av familjen hem, äntligen så man kan prata med dem igen! Sen ska vi skriva kontrakt om 2 dagar och idag SNÖADE det-på riktigt! Att Ante ljög och sa att mäklaren hade ringt och att vi var tvugna att flytta in redan den 1/2 för annars säljer de huset till några andra, så jag fick alldeles ont i magen av allt grubbel och inte blev alltför lycklig över att ligga ute med dubbla hyror i två månader raserade inte mina förhoppningar på det här året (eller, ja lite kanske-eller rättare sagt: Jag tänkte att jag VISSTE att det här året kommer bli ett riktigt skitår, men det är glömt nu).

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0