Godmorgon yxskaft

Var hos frissan igår och färgade mitt hår för första gången, tror jag är unik i det avseendet, på frissan lät det så iallafall. Var smått pinsamt när hon frågade tmig hur det har blivit tidigare när jag har färgat mig på salong varav jag säger att jag aldrig har gjort det. Då utbrister hon högt "HAR DU ALDRIG FÄRGAT DIG TIDIGARE PÅ SALONG". Njaee, det har jag inte, svarar jag halvrodnandes. Hur eller hur så blev det bra, känner numera igen mig själv :-) Ska lägga upp en bild när håret inte står på ända och är sängrufsigt.

Vi fick tidigt morgonbesök idag. kl 8 kom Antes jobbarkompis Nisse med baguetter i högsta hugg, inte fy skam precis :-) Sen blir det en sväng förbi jobbet för traumarepetition inför sommaren. Tänkte stanna kvar någon timme för sista minuten repetition inför nästa vecka när jag är back in business på riktigt.

Angående Emmas mummybrains verkar jag ha en släng av det med, eftersom jag har försökt betala in Jennys kuvertavgift nu i två dagar utan att det har gått. Så igår tågade jag smått irriterad till banken och skulle betala in den eftersom det inte gått via internet. Först fick jag vänta i 30 min på min tur och när jag väl kommer fram till kassan så ber hon mig gå till Swedbank istället eftersom Jenny har konto hos dem annars tar de en avgift på 75 kr. Fattig mamma som man är lät det inte så roligt och gå till nästa bank och vänta där ytterligare 30 min var jag inte så sugen på, så jag frågade henne hur man ska skriva in kontonumret så det går via internet. Då märker jag att jag har försökt betala in avgiften till Jennys syrras telefonnummer istället för kontonumret, så det är inte konstigt att det inte fungerade. Ja, så är det ibland, tur att jag inte började skälla på deras kassa internettjänster som inte fungerade :-) Så nu har Jenko fått pengarna, det gick lite lättare när jag använde kontonumret.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha... Fick ett gott skatt när jag läste både om besöket hos frisören och det på baken. Pengarna har kommit in på kontot har jag sett. Tack så mycket gumman! Du förgyller min vardag med dina inlägg här. Saknar dig extremt mycket! Massor med kramar!

2008-04-29 @ 13:48:34
Postat av: Lindakott

Jenny: Jag väntar på dagen när jag får påminna dig om mummybrains :-) Saknar dig med vännen! p o k

2008-04-29 @ 16:48:34
URL: http://lindakott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0