Jaha, du!

Fick nyss höra att jag startade mitt förra inlägg med ett stavfel, så det här började ju bra :-)

Sigge sov ovanligt länge idag på förmiddagen, men det var nog bara för att jag var så stressad att komma iväg till öppna förskolan. Vi missade sångstunden men det gjorde nog inte så mycket för hans del.

image51

Misstänker att det är en ny tand på gång. Det brukar vara så när man hittar kexbitar i håret och inser att styling produkter egentligen består av bebisdreggel.

Får passa på att gratta Sofia och M till deras lillkille. Tyckte det var nyss Sigge var så där liten och puttinutti (och tandfri- antalet bitmärken på min kropp hade minskat drastiskt).


Kommentarer
Postat av: Emma

ahaaa, nu är det min tur att lämna erotiska skämt på din sida :) lindakott associerar jag till en viss kotte...
men det är ju jag det.. hoppas ingen förutom linda fattar vad jag menar. pussa sötnöt sigge från mig!!!!

2008-04-10 @ 22:23:22
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Lindakott

Ja, du Emma, du känner ju mig :-)

2008-04-11 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0