Premiär

*Fanfar* Här med deklarerar jag att denna blogg har öppnats. Jag är numera bloggare, kanske borde skriva in det i mitt cv för att verka hipp. Alla verkar hålla på med det nu för tiden och modern som jag är så bestämde jag mig för att ansluta mig till alla andra trendkänsliga människor med intressanta liv.

Denna blogg lär dock inte tillhöra ovanstående kategori, så nu har vi klargjort det.

Till er andra som fortfarande är kvar tänkte jag bara säga välkomna, ni behöver inte ta av er skorna eftersom det kan ligga lite snor och dreggel i hörnen.

Dagens planering

* Borsta tänderna och snygga till sig

* Åka till öppna förskolan

* Lämna blod till bättre behövande.



Kommentarer
Postat av: nasaret

ska bli kul att följa ditt liv på nätet

2008-04-12 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0