Vår

Blev inringd till jobbet igår, de var tydligen kris med personal. Så efter tre dagars återinskolning blev jag kastad till vargarna igen :-) Gissa om jag var trött i huvudet och benen när jag kom hem vid 22-tiden. Sen var jag så uppe i varv att jag inte kunde somna. När jag väl lyckades efter 23-tiden vaknar Sixten och kräks. Han fick maginfluensa eller något i går med som pricken över i:et. Så nu snorar, hostar OCH kräks han. Tycker så synd om honom. Men peppar, peppar idag har han ändå varit så pass pigg att vi kunde gå ut en sväng och dokumentera vårtecknen till alla Kirunabor :-)

      image25



                      

Har äve kommit på att går man ut och går tillräckligt tidigt behöver man inte kamma håret utan kan bara dra på sig en mössa (den här har mamma varit snäll och stickat till mig).

Trött mamma och trött Sixten

image28

image29

Passar även på att välkomna Veronica till bloggvärlden.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ja jag ser det, vad bra att du har börjat märka bilderna. Den är skönt att se att andra är rädda om sina bilder. Även fast det kan finans många knep att ändå sno bilderna trots märkningen kan det kännas lugnare. Det är inte alla som lägger ner tid att ta bort texten. De letar sig nog vdare till en blogg där bilderna är omärkta. Jag är faktiskt förvånad över att de två största mammbloggarna före mig inte märker sina bilder...

2008-04-18 @ 14:29:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Sara

Puss och kram till er - krya på Sigge!

2008-04-18 @ 15:56:46
Postat av: Lindakott

sara: puss o kram till er med. Hoppas allt är bra.

2008-04-18 @ 19:58:56
URL: http://lindakott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0