Ajabaja!

Det blev inget jobb idag. 06.50 steg jag upp imorse, åt frukost klädde på mig, pussade en pigg Sixten och gick till jobbet, bara för att upptäcka att jag inte skulle jobba idag utan imorgon. Så då var det bara att byta om och gå hem igen, till en grinig sambo och glad lillkille. Jag förstörde hela Antes dagsplanering och det första han sa var "vad gör du hemma?" med besviken röst. De glada hurra ropen försvann i ett ögonblick :-) Helt plötsligt är man inte ovärdelig längre, allt står inte och faller med mig och det känns faktiskt skönt. Blir en sväng till förskolan idag och kanske storhandling, får se vad vi orkar med.

Sigge har förkärlek till mina blommor, det är bara att de är ajabaja för honom.
image56

Hm, den SER ju så spännande ut...undra om mamma är i närheten...

image57
Ajabaja, men jag GJORDE ju ingenting. Jag har min mest oskyldiga min...

image58
Krypa under mamma och pappas säng och kika fram är lite kul det med.

ps. svärmor läser visst bloggen med och frågade Ante om könshåret :-) ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0