Lost

Fick lite prestationsångest när jag kikade runt på lite andra bloggar hur uppdaterade alla är. Själv slutade man ha koll på saker och ting ungefär i samma veva som Al Gore fick nobelpriset. Så för att verka lite uppdaterad gick jag in på Aftonbladets hemsida och läste lite. Efter ett tag insåg jag att jag egentligen bara läste allt skvaller och inga nyheter, men jag blev bara orolig och deprimerad av att läsa om svälten och klimathotet och stigande matpriser. Det var lättare att läsa om hur man blir en modern pappa *harkel*. Sigges moderna pappa är sjuk säger han. Ont i halsen och SÄÄKERT feber, för hans normala kroppstemperatur ligger på 36 någonting och har man då 37,3 så har han ju feber (eller hur Emma). Jag hann också läsa att fotbollsfrun ska bli trebarnsmamma, så vi ligger lite efter. Summan av kardemumman, jag blev inte uppdaterad om läget den här gången heller :-)





Kommentarer
Postat av: Emma

Har Al Gore fått nobelpriset.... ok, du känner dig inte så uppdaterad... jag är inte uppdaterad över huvudtaget någon gång. bara i mitt eget stök i min hjärna, eller knappt det ens. Visst har han feber :)jag är dödssjuk vid 37,3.... så är det! puss

2008-05-09 @ 20:48:00
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Lindakott

Förstod att du skulle säga det :-) Puss

2008-05-10 @ 21:46:23
URL: http://lindakott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0