Jag är så arg och sur idag

Idag känner jag mig omotiverat arg och allmän folkilsk.Vilket min familj fått erfara...med denna ilska och frustration medföljer förstås ett sjukt dåligt samvete för att jag är just så ilsk (och trött). Men sjukt barn, förmiddagsskift där jag fick stanna över en halvtimme och uttråkade grabbar när man kommer hem är ingen bra kombination. Frustrationen hos alla är ganska stor för tillfället. Önskar jag hade något icke ömtåligt jag kunde kasta i golvet och sparka på. Det är tur att man har en sån förlåtande sambo, för om en timme kommer jag komma krypande till honom och be om ursäkt för mitt pissiga humör. Bebissugen är jag med, men det känns inte som läge för det nu precis...ingen lovemaking stämning i det här huset just nu precis. och om jag är trött nu, vad skulle jag inte då vara med ett litet knott till? Här kommer en lista på saker jag är irriterad på just nu:
*Jag är trött
*Jag har ont i ryggen
*Det kliar i huvudet och jag har spänningshuvudvärk
*Sigge är otroligt mammig (jättemysigt oftast, men inte just nu när man bara vill vara i fred i en halvtimme)
* Jag är less på att svara var allt i det här huset finns (får jag iof sig skylla mig själv eftersom det var jag som packade upp alla lådor).

Nu ska jag gå och morra lite till

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej stumpan=) Hoppas du har en bättre dag idag. Jag vet hur sånna dagar känns. När allt är fel. Och vad ens sambo gör eller säger så blir det på nåt vis till deras nackdel=)

Ok, va kul att han gillar motorcyklar=)...jo, vi har tänkt om komma till sommaren=) När var det dina föräldrar skulle vara hos er? Kram

2009-04-15 @ 09:20:42
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej stumpan=) Hoppas du har en bättre dag idag!! Vet hur sånna dagar känns då allt bara är skit. Och allt sambon gör eller säger vänds på nåt sätt till deras nackdel=)

Jo, visst var dom söta dom små djuren! Ni vill inte ha en kattunge?;-) Tack..jo, är nöjd med frisyren.

Hehe..ok, låter bra, blir farbror glad=) Jo,vi ska komma ner till sommaren....när var det dina föräldrar kommer? Kramar

2009-04-15 @ 09:57:44
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oppps..blev visst två inlägg...men första syntes inte...därför jag skrev ett till...=)

2009-04-15 @ 09:59:37
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Spiro

Vet precis hur det känns. Ibland är man bara så totalt less på allt på något konstigt vis. Egentligen är man ju lycklig? Skönt att det brukar gå över iaf..;o)

2009-04-15 @ 12:02:31
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: linda

Skönt att veta att man inte är ensam om att vara en riktigt grinig en :-) Idag är vi sams och jag är inte så sur idag.



Veronica: Jag hade jättegärna adopterat en kattunge, men Ante är ju egentligen allergisk, just nu är han så ilsk på grannens katt som kissar på vår fasad med, så det är nog inte läge för en katt just nu :-) M+p kommer vecka 30 och far någon gång i vecka 33. Hade varit jättekul om ni kikade förbi, vi längtar så efter er (och jag lovar att inte vara tjurig då ;-) ). Kramar



Spiro: Just precis! Och bara för att man egentligen är lycklig och har det så bra så får man ännu dåligare samvete för att man är så dum mot de man älskar så mycket.

2009-04-15 @ 20:31:16
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ok, förstår att det inte är läge för katt då!! Ok, så dom kommer vecka 30-33...jag har semester v. 29-32...Vad gör ni vecka 29?=) Vi längtar efter er oxå jättemycket. Hihi...låter bra dé=) Kramar

2009-04-16 @ 08:10:51
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0