update

Ett tag sedan jag skrev något men det har varit mycket jobbande för både mig och Ante, så när Sixten har somnat efter en vild kväll tillsammans brukar jag också prioritera sömn istället för att slå  igång datorn.

Nicko kom i måndags och det är jätteroligt att träffa honom igen, att han sen är en fena på att laga mat gör ju inte saken sämre :-) Veronica fattas förstås, men eftersom hon är så snäll och bra så jobbar hon för Nicko istället.

Idag har vi haft 23 grader varmt och det har varit så skönt! Vi har gått omkring med shorts och klänning hela dagen. I lördags var vi på kosläpp, jättetrevligt tills Sixten ville ner och klappa korna. Då tyckte vi det var dags att åka vidare.

Eftersom inspirationen är noll för tillfället så går jag och duschar istället.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, visst är jag snäll;-) Hoppas ni haft det trevligt i veckan. Ser fram emot sommaren å man kan åka neröver=) Sköt om er. Kramar

2009-05-02 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0