Välkommen till casa de kottis

Ser det ut så här så har ni kommit rätt:







Ps. ser du mamma att jag ahr hängt upp almenackan? ds.





För att citera min älskade mamma återigen säger jag " köket är ju fint i allafall".

Bortse från alla saker som ligger huller om buller, kan man inte koka ett ägg så förklarar det hur tankspridda föräldrar Sigge har nu för tiden. Men till helgen blir det röja av och då menar jag inte dansa på krogen till kl 3 och slänga ut tv-apparater från 2:a våningen, utan städa, kratta och fixa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser jättemysigt ut! Längtar tills vi hittar "vårt" hus! Jag har skrivit till dig på facebook förresten..du inte svara.. :o(

2009-04-09 @ 21:52:00
Postat av: Spiro

Äsch, nu ramlade namnet bort, det var jag som skrev..

2009-04-09 @ 21:52:39
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: anna2

fint!

vart bor ni nu då???

Postat av: linda

Spiro: Jag vet hur det är att leta. Men ge inte upp, snart hittar ni erat hus med! Lycka till. Jag och facebook...Men jag har svarat på ditt meddelande!



Anna: I Trekanten, 1,5 mil utanför Kalmar.

2009-04-12 @ 10:40:15
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vilka underbara golv! Lyllo =). Ser ju ut som ett riktigt hus-kap. Glad påsk till er! Kram

2009-04-12 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0