Mammaaa, maaammaaa *hugg*

"Hm, undra om mamma har något gott i väskan?"



Vakna med Sixten är ett äventyr varje gång, idag bet han mig i kinden-hårt. Eftersom jag envisades med att ligga kvar och vara så tråkig som det bara gick. Kl. 6 är det inte så svårt att vara tråkig och trött. Efter att försökt baxa upp mitt huvud, knuffa mig ur sängen, slå på radion, fastna under dubbelsängen, tända lampan och gallskrika när jag försökte hålla kvar honom i sängen-bet han mig som final. Vet inte om det är så roligt att gå upp med en nybiten, dödstrött och ilsk mamma, men upp kom vi i allafall. Igår sov Ante och Sixten till halvnio...Det är SÅ orättvist! Förstår inte varför han ger upp och somnar om när Ante ska upp med honom och jag är på jobbet (är jag hemma så ger han sig bara på mig och gör ovanstående).

Man skulle kunna tro att denna bild kom efter bitepisoden


"hejdå, nu flyttar jag, nycklar har jag med mig om jag skulle ångra mig".

Det gjorde den i och för sig, men det var efter att jag fått i mig kaffe, vaknat till lite och insett att det inte går att vara ilsk längre än 2 minuter.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej=)

Tänkte säga att jag börjat blogga igen. Samma adress som förrut!!

Söta kort på sixten=)

Sköt om er. Kramar Veronica

2009-01-29 @ 15:07:03
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0