Update

Jag har varit upptagen med besök norrifrån (och då menar jag inte isbjörnar och polarrävar) och har därför inte hunnit vara här på ett tag, men nu äntligen har min semester börjat så jag hoppas jag hinner göra lite uppdateringar då och då. Här händer det lite saket, Ante och pappa har börjat gräva upp kring altanen för att bättre på ytskyddet så det förhoppningsvis inte är så fuktigt på ena väggen i källaren. Nicklas, Råne och Flisan börjar fara uppåt landet idag och det kommer bli tomt utan dem. Sixten kommer fortfarande stå och rop "FIA" nedanför trappen efter Flisan och demonstrera sin kärlek till henne genom att nypa, sparka och slå henne så fort hon visar sig. Nu är det ovanligt tyst på honom så jag måste nog kila och titta vad han gör...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0