Kalldusch bokstavligen.

Om det är någon som undrar var jag har tagit vägen, kan jag upplysa er om att vi nu snart är färdigflyttade. Men det har varit en pärs, helst med tanke på att jag inte kan fungera mentalt när det står en massa flyttkartonger överallt och det inte hänger några gardiner. Ante å andra sidan kan inte fungera när det drar kalluft från källaren och 90% av fönstrena, så vi har haft lite diskussioner gällande vad som är viktigast, och mina issues var inte hög prioriterade. Men nu har vi det varmt och gott och det fattas bara två gardinstänger.

Jag har inte hittat kabeln till kameran ännu, men när jag gör det kommer det lite bilder.

Tips till alla som kollar efter hus, spola varmvatten i minst 20 sek och kolla så det är lika varmt hela tiden. När vi svettiga och trötta efter en hel dags bärande av flyttlåder skulle ta en varm dusch och upptäckte att den isåfall får vara väldig snabb eftersom vi bara hade varmvatten i typ 15 sek rasade lite av hus illusionerna.  Men 8500:- fattigare och en vattenberedare så fick vi det åtgärdat-3 dagar senare. Tur att vi har kvar lägenheten för förra söndagen blev det bad dag av hela familjen där, hygienen steg med 500%

Imorgon kommer syrran, det blir kul gäller bara att tråckla upp sängen från garaget :-)

Kommentarer
Postat av: Spiro

Spännande! Hoppas ni kommer trivas i ert hur nudå! :o)

2009-03-29 @ 17:02:31
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Spiro

Hus menade jag...

2009-03-29 @ 17:02:52
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, det känns bra trots alla incidenter :-)

2009-03-31 @ 19:52:21
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0