Någon som känner för att ge oss några hundratusen?

Igår skulle elektrikerna vara klara, men förvånande nog är de inte det, så idag kommer de tillbaka för att sätta upp paxfläkten (?) i badrummet och fixa till det sista, de skulle komma kl 13, så de är väl här 14.30 och kommer då inte hinna klart allt innan de slutar så de måste komma tillbaka imorgon igen. Jag är inte alls skeptisk mot hantverkare inser jag nu. Igår insåg jag att vi har alldeles för få av dem i släkt och bekantskapskretsen eftersom vi hade behövt fixa till altanen, fasaden och dra lite vattenledningar/flytta element. Det sistnämnda väntar jag på syrran med familj ska komma och hjälpa oss med (måste nog skicka iväg födelsedagspresenten för att hamna på goodwill listan där).
 
Sen vet jag inte hur vi ska göra med hallen, jag var ju och ryckte i tapeten eftersom vi skulle måla om, men nu kanske vi ska sätta pärlspont där istället. Har ingen aning om när vi ska få tid och pengar till alla idéer bara :-) Sen är ju Sigge så hjälpsam och vill hjälpa till vilket skapar ytterligare problem. Just nu är han förste blomvattnare av våra igenvuxna rabatter och sköter det med glans när han inte står på blommorna, plockar av dem  bladen eller pussar på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0