Grannens bebis skriker...

...och jag är så glad över att det inte bara är vi som har fått gå runt med en skrikande liten krabat. Nio månaders protester låter det som :-)

Igår blev jag inringd till jobbet eftersom de hade så jättemycket att göra, var där tre timmar innan jag kunde gå hem igen och då var det inte lugnt ännu. Det var min enda lediga dag den här veckan, ikväll ska jag in och jobba natt och efter det har jag en till natt innan jag är ledig två dagar-känns SÅ lyxigt!

Nu har jag äntligen fört över bilderna från när vi var på stranden, så här är en bild på strandraggar sigge


Glass det är gott det med...



Köpte en bok med 3d bilder med medföljande glasögon på marknaden förra helgen som tydligen var poulära




Hm, han har tydligen sett hur mamma gör, fast SÅ närsynt tror jag inte jag är :-) Är så roligt att se hur de uppfattar saker man gör och den här gången är ju boken inte upp och ner heller.






Kommentarer
Postat av: Emms

tisse sisse, hahahaaa, så sött!!! Jag tänker dock på ditt ord för tuttar, tissisar, haha. Ja jo sån är jag, Puss

2008-08-03 @ 20:23:24
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0