Fest i det gröna x 2

Jisses, vad trött jag är idag! Fast inte så värst bakis för övrigt. Gårdagen blev hektisk, på förmiddagen var jag, Ante och Sigge i Krusenstiernskaträdgården igen och fikade, det var vi, pensionärer och ett folkdansband som spelade fioler och dylikt. Men trevligt var det, vi träffade på Neo och hans föräldrar med så vi satt och fikade med dem ett tag medans Neo dansade loss till musiken. Sigge var nyvaken och väldigt skeptisk till allt ståhejande. Sen var det bara att hoppa in i duschen och ge sig iväg till Eva-Marie som fyllde 30. Det var grillning och lekar, tävlingsmänniska som man är blev jag lite sur över att vårt lag förlorade med ett poäng och kubb är en j-kligt överskattad sport! Vi var ett gäng som åkte in till Harrys vid 24 tiden och för första gången i mitt liv fick jag gå förbi kön-inte för att man är en superkändis med spiror som räcker två meter upp utan för att Therese hade connections. Fast jag insåg rätt snabbt att jag inte har missat någonting under det 1,5 år jag inte har varit ute i krogsvängen.

Glada tjejer på väg in till stan.


Jag glömde att fota lite igår när vi var och fikade i det gröna, men här kommer det en bild när Sigge visar sina nya skills :-)




Sista blev lite suddig men det är svårt att fota samtidigt som man ska rädda sin orädde son.

Kommentarer
Postat av: Spiro

Låter som en fullspäckad men rolig dag! :o)

2008-06-01 @ 16:01:21
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår inte hur man kan ha så mycket att göra när man har en liten, tycker det bara är morgon och kväll hela tiden.

2008-06-02 @ 10:34:03
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej=) Hehe...nej, vi ska inte till thailand. Ett litet missförstånd. Det är bara min kompis som ska dit. Men inte skulle jag tacka nej om hon bjöd med mig;-) Tack...Vad sixten ser stor ut när han sitter på trappan=) Kram

2008-06-03 @ 08:15:33
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej=) Hehe...nej vi ska inte till thailand. Ett litet missförstånd. Det är bara min kompis som ska dit. Men inte skulle jag tacka nej om hon bjöd med mig;-) Gud va sixten ser stor när han sitter där på trappan=) Ha dé bra. Kram

2008-06-03 @ 08:17:55
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej=) Hehe...nej, vi ska inte till thailand. Ett litet missförstånd. Det är bara min kompis som ska dit. Men inte skulle jag tacka nej om hon bjöd med mig;-) Gud va stor sixten ser ut när han sitter där på trappan=) Ha dé bra. Kram

2008-06-03 @ 08:23:16
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0