Fotboll...

är grymt överskattat! Fast igår fick jag klämma en fotbollskille på musklerna :-) Känns rätt bra att bara be honom ta av sig tröjan-och så gör han det, betalt för att känna fick jag med. Det där kan ju misstolkas så det bara sjunger om det. Men jobbar man som sjuksköterska så går det till så, antagligen är det bara en form av kompensation för att vi har så taskig lön. Att jag sedan såg att fotbollskillen var ÅTTA år yngre än mig gör ju inte saken bättre. Nu börjar man säga saker som "nä, han är för UNG, för mig". Snacka om tantvarning!

Idag var jag och grabbarna grus på stan och shoppade. Det är ju dags för Emmas  och Jennys bröllop snart, och nej det ska inte gifta sig med varandra utan det är två separata bröllop. Annars är ju båda snygga och gulliga och hade säkert blivit lyckliga ihop.

Det var värmerekord idag, 30 grader-inte roligt när man inte befinner sig på stranden. I Kiruna snöar det...Jag och Sigge hade lite mammaochSixtentid tillsammans och var ute och blåste såpbubblor. Det roligaste var tyckte han när han fick smälla alla jättestora innan de hade lämnat pinnen, så jag fick allt såpbubbel i ansiktet.


Kex, är gott det med!

Nu ska jag äta jordgubbar innan Ante har hunnit vräka i sig alla.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha...du är rolig du. Men inte dåligt å få klämma på snygga fotbollskillar;-) Helt klart en förmån man ska ha som sköterska!! Håller med dig om ditt förra inlägg oxå. Jobbigt å ha sin resterande familj på långt avstånd. Jag vet hur det är. Sköt om er i värmen så ska jag väl ut å skotta eller nåt;-) Kram

2008-06-10 @ 09:21:42
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha...du är rolig du. Men inte dåligt å få klämma på snygga fotbollskillar;-) Helt klart en förmån man ska ha som sköterska!! Håller med dig om ditt förra inlägg oxå. Jobbigt å ha sin resterande familj på långt avstånd. Jag vet hur det är. Sköt om er i värmen så ska jag väl ut å skotta eller nåt;-) Kram

2008-06-10 @ 09:21:51
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0