Facebook

Jag har inte riktigt fattat hysterin med Facebook...Jag är medlem men jag tycker deras sida bara är allmän rörig och full med en massa spam. Ändå är jag fortfarande medlem, för jag KAN ju missa något. Det är ungefär som när man var ute i krogsvängen. Man har inte lust att gå ut just den helgen, men ändå gjorde man det för just den kvällen kunde det ju vara så att pojken med stort P var ute. Facebook är som en klassåterträff så fort man har uppdaterat sig med vad alla gör nu för tiden, var de bor och hur många barn det har är det bara allmänt tråkigt, för sen har man inget att prata om. Det som är bra med facebook är att man kan lämna den utan att behöva hitta på en dålig ursäkt, typ "jag kom just på att jag har stängt in katten i kylskåpet".

Idag är jag så trött, så trött att jag nästan trillade ner i spjälsängen när jag la Sixten. Jobbade kväll igår och förmiddag idag och då sover jag alltid så dåligt. Att Sixten har hostat hela natten och Ante snarkat gör ju inte saken bättre. Ett tag funderade jag på att gå och lägga mig på soffan, men den är i skinn och vakna upp i en varm skinnsoffa alldeles genomsvettig är inte en höjdare. Så jag låg kvar och vände och vred på mig. Idag var jag på medicinsidan och det var full rulle hela dagen och när jag väl kommer hem sönderstressad och slut, säger Ante "hoppas du är pigg för vi får besök om 45 min och jag ska iväg och klippa mig nu", i det ögonblicket tyckte jag inte så mycket om honom-milt sagt.

Imorgon drar vi en sväng till Öland och köpcentret där, under tiden får ni titta på en gammal bild av Sigge.
None
Sixten 6 mån precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0