I ett hus i skogens slut...

Uppdatering gällande huset: Det såg bättre ut i ljuset än i mörker och det kändes inte lika litet den här gången. Enda fabläsen var väl att Ante tryckte sönder en del av fasaden, så det rasade betong. Så under förutsättningen att säljaren fixar fasaden är vi beredda att ta det. Lite oklart om det är några andra med och budar, då mäklaren ändrar sig lite till och från. Men om det blir vi som får det är vi snart ägare till detta (eller banken är ägare, rättare sagt).


Jag kan nästan ana Ante med kikare bakom ett av fönstrerna och mig själv sittandes på (den nu tråkiga) verandan och dricka vin.

Idag tänkte jag ta en sväng till IKEA men Sixten tyckte det var en bättre ide att sova, så han gjorde det istället. Få se när han vaknar vad vi hittar på då. Med tanke på att jag har sovit från 20.00 till 06.30 är jag ruskigt pigg idag, vilket jag INTE var igår.

Kommentarer
Postat av: Spiro

Vad mysigt det ser ut! Får man fråga var det ligger?

2008-11-30 @ 14:24:12
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spiro: I Trekanten, ligger mot nybro hållet. Kul att du gillade det, för det gör vi med!

2008-11-30 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0