Drömkåken

Åh, vad det är härligt med hus! Igår natt vaknade jag av att det var kokhett i sovrummet, så jag sträcker ut ena handen och vrider om reglaget till elementet för att sänka värmen. Plopp sa det och så satt jag där med den i handen. Klockan var ett på natten så jag kände lite i mörkret om det sprutade eller droppade vatten, vilket det inte gjorde. Så jag la det på fönsterbrädan och somnade om.

Myrorna i tvättstugan är numera döda och ligger där och skräpar, funderar om jag inte ska snickra ihop ett kors eller något med tanke på massgraven vi har där nu...

Nyss skickade jag i väg tentan så nu kanske livet kan börja igen och snart börjar hemtelefonen fungera, den 17:e är det sagt. Av någon anledning har det varit ovanligt tyst i casa de kottis :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

casa de kottis, hehe så fiiint!! småskrattar lite för mig själv på jobbet :)

2009-04-07 @ 00:01:15
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hihi...är nog en ganska stor omställning från lgh till hus. Men hoppas ni inte får allt för många fler bekymmer med huset!! Sköt om er..och många kramar från kiruna

2009-04-07 @ 09:35:42
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: sara

oj då, typiskt. Kan se det framför mig, mitt i natten, hojja =). Hoppas att ni trivs bra, bortom myrorna och element som faller isär! Kramar!!

2009-04-07 @ 13:41:14
Postat av: linda

Emma: :-)

Veronica: Vinden har vi inte vågat gå upp till ännu, det säger endel, men vi får inte klaga, det kunde ju vara värre.

Sara: Trots alla äventyr så trivs vi (konstigt nog).

2009-04-09 @ 12:15:53
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0