påsksnor

Jag vet inte vad ni har för påsktraditioner, men två år i rad har sigge firat in påsken med feber, hosta och snor. Imorgon får Ante stanna hemma, medans jag får gå med halvt hjärta till jobbet. Ett säkert tecken på att busfröet är sjuk är att han inte släpper mig en halvmeter från honom. Ante får inte ens läsa en bok åt honom, det är bara jag som gäller. Jättemysigt oftast, då det är enda gången han kan sitta stilla i famnen längre än två minuter, men lite jobbigt när man behöver laga mat och gå på toaletten, han är ju ingen lite bebis längre som ma kan ha på en armen. Jag kommer vara dödstrött imorgon eftersom jag alltid sover så dåligt när Sigge är sjuk, lillälsklingen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0