Åh, vad trist det är med myndigheter

Imorgon börjar Sixtens inskolning på hans nya dagis och jag har inte fått några inskolnings tider överhuvudtaget så idag slog jag en signal till dem, så jag vet när jag ska vara där imorgon i allafall. Hon jag pratade med blev förvånad över att personalen inte hört av sig och hon frågade två gånger vad min son hette. Börjar få lite bad feelings om detta, antingen har han blivit bortglömd eller så tyckte hon att han hade en konstigt namn, hur eller hur så skulle de höra av sig igen. Få se hur den här inskolningen går, med tanke på att Sigge är lite halvskeptisk till dagis nu för tiden. Förra inskolningen gick jättebra, men då visste han å andra sidan inte vad han gav sig in på :-)

Vi hade ju ett helt sommarlov på oss inför detta och nu är vi redan där, fattar inte hur tiden kan gå så fort! Snart är semestern slut och ekorrhjulet startar igen. Ett år till nästa gång igen, suck. Just nu börjar jag bli lite sugen på att göra något annat, vad vet jag inte, men jag har inte så stor lust att börja jobba igen fast jag har världens roligaste jobb (ibland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0