Dubbel överaskning

Julen har varit bra, tre paket in i julklappsöppningen kaskadkräks Sixten- rakt över alla julklappar och den nyöppnade spindelmannendräkten. Förtvivlat tittar han på den älskade dräkten och börjar gråta och ulka. Jag fick ägna julaftonskvällen till att starta tvättmaskinen och tvätta den så den skulle vara torr till dagen efter och fick tillbringa natten i Sigges 160 cm långa säng brevid honom, gissa vem som inte kunde röra hö. ben på morgonen. Inser att hans tunna madrass och ribbotten inte är till för personer över 20kg. Juldagsmorgonen var han som vanlig igen och ägnade åt det han inte hann dagen innan:

 



Idag har vi hängt upp foton i sigges rum och då kom jag på att jag lovat Sussi (som jag iof inte vet om hon läser detta men...) bilder på hans rum efter att vi målat om, så här kommer det:




Av någon anledning hänger allt gärna lite snett i vårt hus...suck!


Kommentarer
Postat av: Spiro

Åh, så fint hans rum är! Det där med julafton är väl småbarnslivet i ett nötskal..:o)

2009-12-26 @ 23:45:19
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: linda

Spiro: Tack! Ja, man börjar inse att allt inte kanske blev som man hade tänkt, men på något sätt så blir det bra iaf :-)

2009-12-27 @ 14:39:03
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej=) Va kul att du börjat blogga igen=) Jag har helt tappat mitt intresse för det. Får se när det kommer tillbax=) Skönt att Sixten mår bättre. Vad har ni för planer för nyår då? Kram

2009-12-28 @ 22:45:17
Postat av: Malin

Haha, vilken liten Schnygging!

Önskar jag hade haft en sån cool spindel mannen dräkt när jag var liten.

2010-05-25 @ 00:36:37
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0