Snart är det över

Sixten har tjatat om tomten hela dagen och inte vetat vilket ben han ska stå på. Jag har stått och gjort 1 kg köttbullar eftersom man tydligen INTE kan köpa färdiga köttbullar en enda jul och varit lagom irriterad och sur eftersom jag har två killar som hänger i byxbenen på mig och som tjatar. Fy fasiken för jämnlikhet, skaffa barn och fira jul så inser ni att vi inte nått längre än så här år 2009!

Så vi är som 99% av alla andra barnfamiljer i juletid-småsuriga och griniga ända tills maten är framdukad på bordet i morgonbitti (och antagligen är det mamman i familjen som får diska och plocka undan medans alla andra familjemedlemmar gottar sig framför brasan...jag är int`bitter jag...).

God jul på er

Ps. Grattis mamma än en gång på födelsedagen och tack för almenackan ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0