urk

Tänkte bara upplysa er om att jag åkte på Sixtens maginfluensa igår. Ante jobbade efermiddag så det var bara jag och Sigge hemma, men han stod brevid toalettstolen och klappade mig på huvudet och sa" mamma, inte py" och tyckte uppriktigt synd om mig. Sen gav han mig lite papper och en kram. DET är lite mer än vad man får av sambon...han säger bara "lägg dig på soffan och kom inte nära". Som tur var så skulle Sixten sova en timme senare annars hade jag nog inte rett ut det, men med dubbla tjocktröjor somnade jag brevid Sixten och vaknade två timmar senare för att hasa mig över till våran säng. Ja, det slår aldrig fel-jag åker ALLTID på Sixtens magsjukor, Ante har klarat sig varenda gång-och då menar jag varenda gång, ändå torkar han lika mycket spyor som jag gör, snacka om orättvist!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch då, din stackare...hoppas du mår bättre idag så att du/ni får en fin nyårsafton!!

Önskar er ett Gott Nytt År=)

Kram kram från oss i Kriuna

2009-12-31 @ 08:31:25
Postat av: Jenny

Krya på dig gumman! Hoppas du mår bättre idag så du får en bra nyårsafton. Massor med gott nytt år kramar till er alla!

Puss och kram

2009-12-31 @ 17:22:19
Postat av: sara

Oj, oj, krya på dig vännen! Önskar er ett riktigt fint 2010 och hoppas att vi ses mer under nya året! Stora kramar

2010-01-02 @ 15:56:00
Postat av: Spiro

Magsjuka är aldrig kul. Peppar peppar så har alex aldrig haft det...

Apropå ingenting: Syster yster pluggar ju numera i kiruna som du vet.. Där hon bor nu får hon bara bo vårterminen ut, sen har hon ingenstans att bo. Du råkar inte veta någon som vill hyra ut privat till en välartad tonåring? :o) Hon vill helst ha gångavstånd till skolan men annars har hon inga större krav.

2010-01-10 @ 18:45:17
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: linda

Tack alla goa vänner! Spiro: ska höra efter lite men om jag inte är helt fel uppdaterad är det lite svårt med lägenheter där uppe, men jag återkommer om jag hittar något. Be henne lägga ut en annons på http://kiruna.cc/

2010-01-13 @ 10:37:36
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0