tänk, tänk

Usch, jag får sån ångest av alla kreativa mammor, med egna företag. Jag VET att jag egentligen är en väldigt kreativ människa, jag har bara inte hittat min nisch ännu och produktionen ligger inte riktigt på maxfart heller, det räcker ju inte med att tillverka EN strumpa. Cred till alla mammor som har hittat sin grej, jag fortsätter att fundera på min...För jag känner att det är min grej att konstrera egna saker, i snygga mönster. Tror jag har någon mönsterfetisch, jag vill bara ha en massa fina tyger att titta på för jag har ingen aaaning om vad jag ska göra med dem och har inte hjärta att klippa i dem. Kolla in dessa morsors alster busmonster och missiripa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men eller hur! Heja alla morsor! Vill också! Hoppas att allt är bra med er, saknar er som vanligt. Kom hem snart =).

2009-02-21 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0