Var är min bebis?

Jag har grym separationsångest...Vi har börjat lära Sigge att somna själv, så vi går in och lägger honom i sin säng sen går vi ut och väntar på att han ska kliva upp ur sängen 37 ggr (som igår) innan han ger upp och somnar själv i sin säng. Det fungerar bra, han sover i sin säng hela nätterna utan att vakna en enda gång, idag vaknade jag vid 7 och undrade vad det var som lät. Då hade han smygit upp och höll på att leka i sitt rum. Men jag saknar att ligga brevid honom i sängen, bli pillad i håret och mysa!! Jag saknar lukten av kissblöja, barnsvett och varm andedräkt! Varför måste allt gå så fort?! Ligga brevid en hårig karl är inte samma sak, jag saknar min lilla kille! Igår kväll var jag tvungen att pussa och krama honom lite innan jag kunde somna själv. Han grymtade lite och vände ryggen till (hm, undra var man känner igen det ifrån?) :-) Skit för självständiga barn!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, förstår precis din ångest! Jag klarar knappt av att ha gossen i spjälsängen 10 cm ifrån mig... En styrkekram till dig

2009-02-07 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0