Working day and night

Jag skulle vara ledig sex dagar på rad den här veckan, resultatet har (än så länge) sett ut så här:
*Mån: Jobb
*Tis: Ledig
*Ons:Föreläsning från 9-14
*Tor: Möte 14-16, inring för att jobba natt 21.30-7.30

Så här sitter jag, lagom pigg efter att ha vaknat kl 9 imorse och inte sovit en blund sedan dess, svullen om magen efter allt kaffe jag bälgat i mig för att hålla mig vaken och lagom social.

Imorgon kommer Ante väcka mig alltför tidigt för att åka till Påryd (liten håla 4,5 mil härifrån) för att se på energikasetter aka insats till öppna spisen. Skitkul...not! Men vad gör man inte för kärleken? 

Kommentarer
Postat av: Spiro

Har ni flyttat ännu eller är det nära förestående?

2009-02-06 @ 11:06:02
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: sara

Hej gumman! Oj, här har det hänt grejer sen sist. Skönt att det verkat lösa sig! Har förresten gjort slag i saken: plyschmorsa.blogspot.com



Stora kramar! Kämpa på i natt

2009-02-06 @ 15:55:10
Postat av: Linda

Spiro: Vi flyttar 16/3, så det är ett litet tag kvar, men Ante vill ha allt under kontroll :-)



Sara: Detsamma får jag säga, kul att du också finns med!

2009-02-07 @ 10:07:51
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0