Varför kan inte alla ringa till mig istället?

Idag har jag varit duktig för jag har äntligen ringt och donat med allt det där man borde dvs
 
* Ändrat min blodgivartid som än en gång inte passade, fattar inte varför de måste skicka ut kallelsen 4 dagar innan man ska vara där och att det alltid är tider som 11.30 etc. de har att ge en.

* Ringt till BHV (BVC får man inte säga för då blir man bannlyst) och frågat om tilläggsvaccination för pneumokocker, eftersom Sixten är född innan oktober-08 har han inte blivit vaccinerad mot det. För 1000 pix får man det ordnat efter samtal med vårdcentralen så de kan skriva ut vaccinet.

Sen har jag tvättat med! Så nu återstår det bara inköp av mjölk och beställa klipptid. SÅ skönt att ens lediga dagar består av en massa "måstegrejer".

Kommentarer
Postat av: Emma

vad står BHV för då? (var god använd BH baklänges??) :) och vad är det där extra vaccinet för någe, ingen har info:at mig om det!! why? måste man som förälder fixa allt själv jämt... suck... Puss på dig söta saknade Lindis

2009-01-23 @ 20:00:28
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: lindakott

Emma: Antagligen så betyder BHV det :-) En kompis till mig berättade att hon hade vaccinerat sin son, så på så sätt fick jag reda på det. Antagligen vill de inte ha så mycket att göra. Håller med dig helt, som om man som förälder har stenkoll på allt, helst när man lider av kroniska sömnbesvär. Saknar dig med pemmsems

2009-01-24 @ 13:36:47
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0