Working day and night, ändå har jag semester

Semestern är här, men det känns inte riktigt så för än så länge har jag inte haft en enda slappa-slöa-dag eller en dag utan jord överallt. Fast jag är inte ensam om det, då alla jobbar som attan här. Just nu så gjuter pappa och Ante altanen. Så vi har inte legat på latsidan. Som om det inte är nog så åker jag hit imorgon, för att jobba ideelt, hur dum får man vara?! Men det kommer nog bli kul med, med tanke på att det är över 15 år sedan man var på festival sist. Undra om man kommer känna sig gammal eller gammal bland alla kidsen där. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Kul, välkommen till festival-världen, den är tuff men kul ;). Länge sedan vi hördes. Låter som att ni har fullt upp. Tänker på er och saknar er. Kram!

2009-07-31 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0