I´m in love in a skänk

Jag är tokkär i mitt nya blocket fynd, tyvär är inte Ante lika förtjust, hans kommentar var " jag vänjer mig kanske", men go och bäst som han är så hjälpte han mig att bära både ut och in den, Han är rätt bra min karl ibland. Bara för att jag  nu skriver så många (!) snälla saker om honom, kommer han att bli misstänksam och undra vad jag vill ha av honom, men svaret älskling är ingenting, jag har redan allt (och en ny skänk). Spana in den här, min nya favvomöbel.



Trotsperiod, förkylning + ögoninflammation på BÅDA ögonen och Ante som jobbar från 7-18.45 behöver jag säga att Sigge har prövat mitt tålamod idag? Ante kände vibbarna när han kom hem och frågade om han och Sigge skulle gå till affären. Vilket var en jättebra idé tyckte jag, så när jag sitter och klär på Sigge så utspelar sig denna dialog.
-Vad ska du och pappa göra i affären?
-Glass!
-Brukar du och pappa köpa glass där?
-Aahaa...
-...när mamma är på jobbet?
-Aahaa..

Skönt att man har koll på läget fast man inte är hemma, tack Sigge och det var tur att tandläkare Margareta inte var här, än en gång.

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på Siggisen! Skitsnygg skänk. Kram från regniga stan

2009-06-14 @ 15:36:56
Postat av: Linda

sara: Visst är den! Sigges ögon är bättre idag men det blir hemma från dagga några dagar till. kram

2009-06-14 @ 20:27:48
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0