Vad jobbigt det blev...

Känner att jag behöver förtydliga det föregående inlägget med att det absolut INTE är någon kritik mot någon, så jag hoppas att det inte är någon som har tagit illa upp, för jag förstår ju så väl att alla är nyfikna och undrar-jag är ju likadan jag med ibland. Kände bara att jag var tvungen att skriva av min frustration lite. Det är ju inte lätt för alla att veta att jag har fått den frågan hundra gånger innan, det är lite som hatafrågan "Hur kom det sig att ni hamnade här?".

Det som irriterar mig mest är inte frågan utan snarare att vissa människor inte ger sig, utan ska dra en hel avhandling om att vi måste skaffa barn NU för det tar ju ändå nio månader innan den kommer ut (nähä) och att det för vederbörande bara är 1,5 år mellan barnen och det var SÅ bra, så gå hem nu och ta gubben med storm. DET stör mig, helt plötsligt måste jag gå hem och pippa med Ante för att någon annan tycker det. Och än en gång så är det ingen som läser denna bloggen som är så, så ta inte illa upp. Tänkte bara förklara hur det kommer sig att jag tvärvänder när jag får frågan.

Och till alla som väntar nr 2 (oavsett hur tätt det är mellan just era barn) vill jag bara säga grattis! Vad glad jag blir för just eran skull!

Nog om detta...Idag är det 5 år sedan jag (Emma, Anna och Sofia) tog examen, grattis till oss alla!

Kommentarer
Postat av: Spiro

Hurra för oss! Känns som det var nyss ju! :o)

2009-06-04 @ 12:45:16
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0