Varningstexter har antagit en ny form

Sigge fick en målarbok i födelsedagspresent (tack Ems), gissa om jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg
den här bilden bland alla söta kaniner och ankor...
  


"Ja, vilken söt liten fisk, den simmar i vattnet och där ligger en avhuggen arm med en yxa ovanför..." 
Ska det vara något halvpedagogiskt för att man inte ska leka med yxan, eller fick han/hon som ritar alla bilderna plötsligt ett utbrott av barnhat? Mysko...Undra vart man ringer för att klaga på obscena bilder i målarböcker?

Kommentarer
Postat av: Spiro

Haha, ja det kan man fråga sig! %o)

2009-06-14 @ 17:06:58
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, men herre guuuud!!! Hur har dom tänkt egentligen???? Inte ens i en vuxen målarbok hade det varit ok!! Jag ska nog kolla igenom målarböckerna nästa gång innan jag köper dom! PUSS

2009-06-16 @ 12:32:17
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0