Sommarlov

Jaha, på måndag börjar man jobba igen. Fattar inte hur fyra veckor kan gå så fort...Lite av varje har vi hunnit med.






Böda sand.



Sixten hittar en larv som han sen "råkade" döda i väntan på att få rida häst i Agebo.



Att få åka motorcykel med fabbo Nicko är grejer! Stoltare kille finns nog inte.



Hjälpa till att gasa är häftigt det med!



Slottet när det är som vackrast. Vad gör man när man har en barnfri kväll, jo fotar slottet :-) Enda minuset var råttan vi såg innan...

Astrid Lingrens värld, världens bästa barnställe. Beundrar verkligen alla som jobbar där.














Sixten som polis.



Bröderna Lejonhjärta, gissa vem som satt och torkade tårar under hela berättelsen...

Sen har vi varit i Kosta, orrefors och på dansveckan i Lundegård, det sistnämnda var en nära-döden-upplevelse. Jag som inte dansar och kommer dit och det är SÅ seriösa människor som gnuggar pannan mot varandra. Som tur var så fanns det en bar där jag hängde. Till nästa år kanske man ska ta kursen, men det var trevligt, eller hur Veronica?

Nu ett års slit inför nästa semester...


Kommentarer
Postat av: Spiro

Alex har också en tendens att "råka" döda alla småkryp han hittar... Ser ut som ni haft en mysig semester! Själv har jag 3 veckor kvar, skööönt!

2010-07-17 @ 12:16:40
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: spiro

Spiro: Det roliga är att han sen blir jätteledsen över att flugan/snigeln/masken sen är död. Är inte alls avundsjuk på dig morr

2010-07-17 @ 19:11:25
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tja=) Hehe...jo, jag hoppas du hade trevligt trots allt=) Jag hoppas du tagit en kurs till nästa år så vi kan gå igen...skulle vara roligare om du oxå dansade=) Hoppas det gått bra att komma igång på jobbet efter semestern. Själv njuter jag här i helgum...var t.ex på bilbingo igår..det var faktiskt kul..hehe!! Sköt om er. Kram

2010-07-22 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0