Bälteshållare

Här kommer bilder på nya frisyren

                 

Annars så växer gräset och veckans storhandling är avklarad. Inte så roligt men det måste ju göras... Kikade efter en klänning inför sommarens stundande bröllop men det var inte så roligt eftersom alla klänningar måste vara felsydda eftersom dragkedjorna inte gick igen :-( Nu kan jag ju inte längre skylla på att tuttarna är så stora för att jag ammar heller, får hitta på en ny ursäkt. Fick lära mig idag på traumarepetetionen att säkerhetsbältet ska sitta över låren/höfterna och inte över magen, eftersom det kan skada de inre organen vid en ev. krock. Jag visste väl att valkarna var till för något bra- i det här fallet att hålla säkerhetsbältet på plats, det är bara att lyfta dem över bältet och det sitter som ett smäck :-)  inga inre skador här inte!

image41

Observera att vi båda har håret på vift, på var sin sida-sådan mor sådan son :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga bruden och snygga Sixten! Kul m lite färg. Själv sitter jag på jobbet med luggen framför ögonen, längtar till frissan... Hoppas att ni får en skön helg tillsammans! Kramar till er

2008-04-30 @ 07:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0