Kräkparty

Igår fyllde min lillasyster 23 år, grattis, grattis! Själv firade jag det med att ligga och kräkas och vara allmänt däckad. Ja, jag fick Sigges magsjuka. Jag som brukar skryta med att jag inte brukar bli sjuk- men där fick jag! Fick även bakisflashbacks, insåg hur jäkla jobbigt det är att vara bakis och må så illa som jag gjorde igår. Rätt jobbigt när man har en liten att ta hand om, men som tur är så har jag Ante. Medans jag låg och kallsvettades hela dagen var han en ängel. Sigge i sin tur firade genom att ställa sig upp i spjälsängen för första gången, vilket jag missade eftersom jag låg och sov. Men i morse såg jag det. Ska ta en bild nästa gång och lägga upp så får ni se.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman, hoppas du mår bättre, vilket sket att ha kräksjuka!!! hmm tror min östgötska är i sitt esse... suck. Grattis till Sigge som kan stå alldeles själv i sängen, så mysigt!! å grattis till din syrra när vi ändå är igång :) Kram

2008-04-21 @ 13:29:40
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Emma

usch vad jobbigt, nu fick jag ett Lindasug som bara den, jag saknar dig massor, får till och med tår i ögat... fasen vad kul det hade varit om vi bodde nära varann. f*n också.. MISS U.

2008-04-21 @ 19:35:29
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Lindakott

NU fick jag tårar i ögonen *blinkar bort* Saknar dig meeed. Ni får flytta hit så är det bara! Kramar av massor. Ps. Skönt att det är någon annan som kan ha lindasug än grabbarna här hemma :-) ds.

2008-04-21 @ 20:14:09
URL: http://lindakott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0