Sovmorgon

Idag sov Sigge till 09.20, jag tror han håller på att bli sjuk eller så är det hörntänderna där bak som spökar för så länge brukar han inte sova. Fast det var min morgon att gå upp med honom och det är inte ofta jag vaknar INNAN honom så det gjorde inte så mycket att han sov så länge.

Fattar inte att han snart ska börja på dagis, den 8/9 börjar han, så glömmer jag bort din födelsedag Sussi så vet du varför :-) Vår kille är inte någon liten bebis längre...



Fast mamma kan rädda honom från de farliga getterna- än så länge :-)

Efter en vecka bus med sigge var mommo och moffa så här trötta


Hm, undrar varför marknaden med permobiler är så stor på blocket? Jag hade för mig att det är ett hjälpmedel man får från sjukhuset, men vad vet jag? Och varför säljer man en permobil med rubriken "praktisk på bilfri ö" om den är bilfri så är den nog inte alltför stor och då borde man ju kunna GÅ överallt, eller? Undra hur många bilfria ö:ar det finns egentligen? Och varför skaffar man sig inte en cykel istället om nu ön är så stor att det inte går att gå tvärs över den? Fast det kanske är värsta innegrejen att ha en permobil på just den bilfria ön, så har man inte det så blir man kanske utmobbad, vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0